Samberf Mucizem3501 tüp bebekte doktorlar riske atmak istemiyor direk sezeryan diyor genelde bence doktorunuza sorun siz yinede
Larraa Mucizem3501 Ben tüp bebek gebesiyim 28+2’yiz şu an normal doğum diye düşünerek ilerliyoruz. Hayati bir durum olmadığı sürece zaten yaşadığım yerde normal doğum desteleniyor tercihe bağlı sezaryen olma ihtimali de yok. Normal gebelikten farkım yok ki hamileliğimin başından beri de oldukça hareketliyim. Zaman ilerledikçe hareketlerimi de arttırıyorum doğum kolay olsun diye.
Selenyildiz Bende tüp bebekle hamileyim canım tüp be el doktoruma sorduğumda böyle bir şey olmadığını açıkladı fakat diğer hemşire şöyle bir şey dedi zor elde edilmiş bebek çok yormadan almak istedikleri için sezeryan yapıyorlar dedi. Rahime koyulup tutunduktan sonra normal gebelikten ne farkı var ki sezeryan olmasını istiyorlar hiç anlamadım bende bu konuyu 🤷🏻♀️❤️
gezentianne Selenyildiz Normal doğum aslında güzel bir şey ama komplikasyonları cok fazla. Bu yüzden sezaryen risksiz diye tüp bebekte sezarye n öneriliyor. Sezaryen bir nimet aslında 🤣🤣 @Mucizem3501
Mucizem3501 Larraa 29+2 bizim ben de anlamadım neden direkt sezeryan dedi Tecrübeli annelere danışmak istedim Tüp bebek tedavisiyle hamile kalıp normal doğum yapan var mı merak ediyorum
Mravza , doktorum hamile kaldıktan sonra eğer bir sıkıntı yoksa normal gebeden bir farkın yoksa normal doğurabilirsin demişti çok da kolay doğumum oldu ama İkinci tüp bebekte ikiz olduğu için ve biri makat gelişi olduğu için sezeryan olacağım
Aylin46 Mravza Peki bu süreçte rahim ameliyattı, perde, darlık vs. operasyon geçirdiniz mi? Soru özel oldu ama bende bu süreçlerden geçtim şimdi normal gebelik oluştu. Acaba rahim işleminiz olmadığı için mi normal yaptınız? Kendim için soruyorum
_Tazeanne Mucizem3501 devlet hastanesi normal olmasını istiyor bi terslik olursa sezaryene çeviriyorlar özeller hiç riske atmadan sezaryen
Elifsn Evet ben normal doğum yaptım hatta doğal ne epidural ne suni sancı. Başından beri böyle istiyordum. Siz yeter ki isteyin Allahın izniyle oluyor. İlk gittiğim doktor sezaryen dedi. Doktor değiştirdim tüp bebekle hamile kaldığımı bile söylemedim sonuçta normal bi gebelik gibi.
Mucizem3501 Elifsn Rabbim evladınız size bağışlasın çok sevindim🌸 Allahın izniyle bana da normal doğum olur inşallah 🙏
Selenyildiz gezentianne benim şöyle bir sıkıntım var derim çok kalın tabiri caizse eşek eti gibi normal insanın iki parmak kalınlıktaysa benimki 6 parmak kalınlığında yaralarım dikişlerim çok geç iyileşiyor o yüzden biraz geriyor bu konu beni canım🥲ama yinede hayırlısı olsun 🥰