Gecikmem var gecen ayn kimyasal oldu doktor gebelignj engelliycek bi durum yok dedi ve 16 sinden beri adet olmuyorum korunma olmadı bugün birde bi ağrı girdi çok kötü şuan geçti kanamam yok ama geçen hafta ebeme yazdım ama sadece test yaptı kan almadı oda çıkmadı ilk hamileigim de de gebelik testi yaptım ama çıkmamıştı 10 15 gün sonra doktora gittim 6 hftaik hamileyim baş dönmesi ve mide bulantısı yaşıyorum sık idrara çıkıyorum bilmiyorum sizde durumlar ne