Dugme2 Merve_20 adetin geçtiyse birdaha yumurtlama görme ihtimalin yok sonuçta canım bende denemiştim hamileyim
Larraa Ben gebelik testi pozitif çıktıktan sonra merak edip denemiştim ovülasyon testi de baya koyuydu. Sizinki de çok koyu ama yine de bir gebelik testi yapmadan kesin vardır denilemez. Hemen bir test yapın bence 🌸
Merve_20 Larraa yarın ilk işim test alıp yapmak gerçekten siz böyle diyince heyecan yaptım gerçekten 🥰
Merve_20 prensesannesi-01 8 gün geçti ama bir yıldır çocuk sahibi olmaya çalışıyoruz onun için umutlanmaya korkuyorum 😨
prensesannesi-01 Merve_20 bayada geçmiş cnm gebelik testi yapta merak ettim bende şimdi Rabbim gönlüne göre versin