Kızlar çok korkuyorum panik atağım tuttu kesem büyümedi beta değerlerim güzeldi ama rahmimde miyom tespit edildi keseye baskı yaptığı için de kese büyümemiş doktor dedi alınması lazım hem kesenin hem miyomun ama ben çok korkuyorum hiç böyle bişey yaşamadım normal doğum yaptım 5 aylık ama travma kaldı bende tekrar korkmaya başladım ne olacağını bilmiyorum nasıl olcak böyle başına gelenler yazabilir mi riskli bişey mi miyom