Atalante2705 Arkadaşlar pişik kremi stoğunu fazla yapmışız isteyene uygun fiyattan verebilirim bitane 50 ml bide 100 ml fazla var hepsini eczaneden aldım orijinal musteladır
ozgeya Forum kuralları gereği satış yapmak yasaktır.Dilerseniz Kids’te 2.El Satış etiketiyle satışlarınızı yapabilirsiniz🌸