nurmltli61 bende göğüs yok bel göbek çatlak evet öyle yerlerin kaşınması normal ama ayağımın elimin üstü hiç normal değildi doktor cildiyeye git dedi randevu vermiyor verse bile 15 gün sonra verecek doğuruyorum o zaman kadar uyuzsam emziremem riske girmek istemedim gösterdiğim herkes uyuz dedi başlarından geçmiş çünkü bende hamilelerin kullanabileceği bir losyon aldım iki gün kullanmam temizlik yapcam heryeri sirkeli sularla geçerse iyi olur