Hasret72 Bugun 3 defa tutu Kızlar merak ediyorum bu kadar olması iyi mi kötü mü ya üzülüyorum canı acıyor mu diye 2 3 dakika sürüyor bazen
Mrv0651 Hasret72 ben 37+2yim benim oğluşumun bazen 7-8 dk sürdüğü oluyor ben de tedirgin oluyordum ama internette akciğerleri geliştiği için yazıyordu doktora sordum hıçkırması normal demişti