Kızlar 6+4 günlük gebeyim ilk muayene için gittim hastaneye . Çok şükür bebeğim sağlıklı herşey yolunda dedi doktor hanım . Ama bir türlü bebeği göremedik kalp atışını da duyamadık haftaya tekrar gelmemi istedi aranızda bu durumu yaşayan varmı ? Korkulacak bişey yoktur inşallah
Ve ayrıca pregnom max vitamin ilacını yazdırdı kullandıysanız memnun musunuz ?