Fatmaaaa41 Hanımlarrrr Gebze Fatih devlet hastanesinde de Canan Sabuncudan randevu aldım. Nasıl doktor ? Tecrübesi olan var mı ?
ikibaloglanannesi İlk gebeliğimde de Ayhan bey ve Halide hanıma gittim. Şu an ikinciye hamileyim 22+5 ikisine gidiyorum . Çok iyi ikiside. Canan hanımı duymadım.
Emine_pektas01 ikibaloglanannesi Ben geçen haftada Ayhan beye gittim kan almak için adam çok gıcık tipliydi hiç beğenmedim üslubunu ve içeriye 3 kişi birden alıyor küçücük odaya orda bir bayanla karşılaştık filiz hanımı çok önerdi filiz hanımı bilen var mı acaba
ikibaloglanannesi Fatmaaaa41 Ben farabide sezeryan oldum ilkinde Murat Epozdemir girdi memnun kaldım. Şu an doğumlar Fatih’te oluyor planlı olacağı için Ayhan bey girecek inşallah
Asyasel1720 ikibaloglanannesi merhaba bende darıcadayım daha yeni hamileyim farabiye gidiyorum Sevinç hanıma. Doğumlar neden fatihte oluyor bir bilginiz var mı?
ikibaloglanannesi Asyasel1720 Sezeryan olduğu için benimki normal doğum oluyor mu olmuyor mu bir bilgim yok ne yazık ki Muayeneye gidince doktorunuza sorun ama
Asyasel1720 ikibaloglanannesi benim 3üncü sezaryen olacak merak ettim bir kaç arkadaşta farabide doğum olmuyor fatihte demişti ondan sordum teşekkür ederim
Asyasel1720 ikibaloglanannesi ilk doğumumu derince de yaptım gebelik zehirlenmesi olduğu için acil olarak sezaryene aldılar ikinciyi de gebze yüzyılda yaptım Seher hanıma bakalım nasipse bunu da yüzyılda düşünüyorum vakit yaklaşana kadar farabiye gidicem
ikibaloglanannesi Asyasel1720 Ekim ayında en son hastanede kadınlar konuşurken duydum farabinin doğumhanesi kapanıyor diye söylüyorlardı.
Asyasel1720 Fatmaaaa41 evet çok memnun kaldım çok iyi ilgilendi ilk hamilelikte gebelik zehirlenmesi yaşamıştım o da bildiği için çok dikkat etti tekrar yaşamayayım diye her kontrolde bayağı ilgilendi
Emine_pektas01 minikk_mucizem bugün bende gittim ilk defa çok sakin güzel ilgilendi eğer böyle giderse ona gitmeyi düşünüyorum