MervEslinArden glnhl_34 Bi sorun yoksa 38 ve sonrasına gün veriyor bende eğer bi sıkıntı olmazsa 39 a kadar tutmak istiyorum öyle alsın anne karnında daha çabuk kilo alıyorlar çünkü
Poyrazefeoz glnhl_34 bana 39 a gün verdi geç gibi geldi ama bu haftalarda yapan çok varmış meğer sanırım doktordan doktora değişiyor