Hanımlar arkadaşımın adına yazıyorum bir arsası vardı ama 2b arsaydı tapu çıkmamıştı . Daha sonra işleri bozuldu ve herşeyine haciz geldi . Suan kıpırdayamıyor anlayacağınız . Sımdı bu dediğim arsanın tapusu çıkmış ama üstüne alamıyor . Bunu temlik veya herhangi bir şekilde başkasına devredebilir mi ? Devredebilirse çoğu borcunu öder çok rahat eder diye düşünüyoruz . Bilgisi olan bana yardımcı olursa çok sevınırım .