Cerencerenp Arkadaşlar merhaba bugün hapşırmaktan sonra az bir sey ustum ıslandı bende acaba suyum mu geldi dedim daha once başkasının basina geldi ama sonra lavaboya gittim ve idrarimin olduğunu gördüm sizce hangisi ve daha cok erken
Melosum34 Cerencerenp bende de oluyor idrar kaçırmışsınızdır başından beri öksürük hapşırık olunca ıslaklık oluyor ister istemez 34 haftalığım
12betul Cerencerenp hapşırırken öksürürken muhakkak idrar kaçıyor 😂 zaten bet belli oluyor haliyle bebekler mesaneye idrar torbasına baskı yapıyor . Ki hamilelik olmasa bile üşüttüğümüzde binde bir olabiliyor . Kaçırmayan gebe yoktur bence bu durumda . Bir de su olsa devamı da gelir sızıntı yada çok şekilde ama tutamazsın onu