31+2 den herkese selamm son üç dört gündür aşırı derecede mide yanması yaşıyorum ağzımda sanki ateş ver daha az baharatlı yiyorum salçalı yemiyorum ama yine de çok kötü tahin yiyordum ilk zamanlar iyi geliyordu ama artık oda faydasız siz ne yapıyorsunuz