Arkadaşlar nolur bana yardım edin doğum yapalı 1 hafta oldu goguslerim içten çok kötü yanıyor sanki damarlarım böyle cekiliyo gibi doktora gidiyorum saf emzir diyor emzirmeye çalışıyorum ama sağım makinesi daha kötü yaptı elimle sagmaya calisiyorum zorluyor bir çözüm önerisi olan var mı acaba doktor mastit değil ama oraya gider emzir diyor korkuyorum nolur yardım edin