Merve_bdk merak etmeyin benim 27. Haftadan beri nst de sancım çıkıyor. Serum takıyorlar düzeliyor. Ama bana ciğer geliştirici yaptılar iki doz 24 saat arayla. Size yapmadilarsa söyleyin. Eğer haftasıyla uyumluysa 34 de ciğer gelişimi tamamlanıyor demişti doktorum. Ama yine de yapsalar iyi olur. Kilosu iyi bunlarda olursa girmez inşallah.Birde nicardin diye bir ilaç var sabah akşam onu içiyorum iyi geliyor. Günlük 4 litre su içiyorum doktor söyledi. İnşallah zamanında sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🤲🏻