Kızlar 33+4 gebeyim bugün kontrole gittim bebek 2542 gr olmuş tüm ölçümleri yaklaşık 2 hafta önden gidiyor kilosu da 3 hafta önden sisteme göre tabi doktor 16 ocakta kontrole gel dedi Bebiş 3 haftada 700 gr almış tahmini 16 ocakta gittiğimde 3200 falan olucak 37 haftalık olucam ozaman sezeryana alır diye düşünüyorum bu sefer de bebek iri bekletmeyelim diye sezeryana alma durumu olur mu başına gelen var mı ?