Adenbebek Güle güle kullan canım 🙏İnşşallah hep güzel güzel duyarsın kalp atışlarını 😍
Daha önce 2 bebeğimin kalbi durmuştu tam benlik dedim ama eşim izin vermedi sapıklık derecesinde sürekli bakacağımı biliyodu 🤭
Hatta onu geçtim doktorumun istediği süreler dışında başka bi yere gidip bi kalp atışını dinleyeyim dediğimde ona bile izin vermiyo 😒😒
Kafamın karışmasını istemiyomuş 😂
Nerden ve ne kadara aldın sen tatlım❓