Nazo77 Bugün doktor kontrolüm vardı.Doktor daha doğmamışsın dedi 38e yeni bugün girdim.Acelem yok 41e kadar bekler mi dedim.Suyu o kadar götürmez dedi.Kilosuna değil çok kısa suyuna baktı galiba 8 mi ne dedi.Bilgisi olan var mı ne durumda acaba nstde sancı falanda yok normaldede hissetmiyorum.5 nstye girdim.
Rabiamina Nazo77 son zamanlarda su azalıyor. Sizin demek ki yeterli değil. Doktorunuzu dinleyin bence. Bebeğe oksijen için su şart
Tugceelanaz Nazo77 40+2 de suyum azaldı diye sunı sancı ile doğum yaptım 2 doğumumda : 37+5 suyum az diye yatış yapıldı sunı sancıyla doğum yaptım Kaçdı suyum bilmiyorum ama 🤷🏻♀️