36 haftalık hamileyim sağlık ocağından hemşire çağırdı göğüs muayenesi yaptı göğüsümden bu zamana kadar hiç sıvı gelmediği için bir kaç kez sıkma işlemi yaptı artık sıvının gelmesi gereken zamanmış çok acıdı. bildiğim kadarıyla göğüs ucunu sıkmak doğumu tetiklemiyor muydu