rmysakrt 39+4 haftalık hamileyim bugün alttan muayene yapıldı ve alt kısım güzel genişliği iyi fakat üst kısım dar, basık denildi normal doğum zor olur, sağlıklı bebeği riske atmaya gerek yok dedi doktorumda ebede bu durumu yaşayan var mı?