Ceylannn36 Kızlar direk konuya giriyorum 17haftalık hamileyim saçlarım kepek oldu son 2haftadır bu şekilde oldu sizce ne yapmam lazım nasıl geçer kullandığım şampuanı değiştirmem lazım mı Kızlar bide çok hızlı uzuyor hamileyken saç kestiren varmı 😌
Yazmelegi_ Ceylannn36 hamileyken sac kestirdim,kepek bende de var ama saç diplerim de egzama var o yüzden kepek gibi oluyo bazen sudan kötü oluyo bazen şampuan dan ve doktor bana şampuan yazdı onu kullanıyorum gebe değilim