777_elf Kizcelerim 5+2 hamileyim soguk almişim 38 derece atesim var doktora gidemedim yurt disindayim ne yapmaliyim endiselenmelimiyim yardimci olurmusunuz
gulsemm 777_elf günde 3 kere parol içebilirsin demişti doktorum. Ben de faranjit oldum takır takır öksürüyorum sabaha kdr