12 haftalık bir gebeliğim var kızlar, şikayetim şöyle inanılmaz acıkıyorum. Gerçekten yemek yedikten yarım saat sonra tekrar acıkıyorum başıma ağrılar giriyor. Dengeli bir tabak hazırlıyorum karbonhidrat/protein/yağ vs her şeyden alıyorum ama ardı arkası kesilmiyor bu açlığın
Normalde sabah kahvaltısı akşam yemeği yiyip hayatına devam eden biriyim ama şu anda herkes beni şaşkınlıkla izliyor😃
Sizde böyle misiniz? Veya böyle miydiniz?💞lütfen yalnız değilsin deyin🤪🥲