serhatseda Kizlar 2 haftadır gecmeyen ishalim var ve tahlillerde sıkinti yok. Nst de agri çıkmayıp doğum yapan var mı. Rahimde baskı var cok fazla
GizAy serhatseda Suan inanirmisin Aynen beni anlatmissin 38+2deyim ve 3 gundur ishalim midemin bulantisindan ölüyorum bebek mideme baski yapiyor ayaklari. Arada belime agrilar giriyor cok.sık idrara cikiyorum delirmek uzeredeyim dualar edip duruyorum
Fatmanaz Seyda-12 doğumunuz benimkinden yakın o zaman iyi birşey bunlar diye biliyorum ama bende tık yok
worin 38+4 deyim hamileliğimin başındandır kabız olan ben 3 gündür karın ağrısı çekip sonrasnea çok rahat çıkıyorum nedense 😬
Fatmanaz Seyda-12 ha onu bilmiyordum anladım ben normal doğum bekliyorum ama tık yok sizinde sezeryansa bunlara gerek bile yok zaten sağlıkla kucağınıza alın ☺️
Seyda-12 Fatmanaz yok canim sezaryen ama günler geçmiyor bi türlü erkende gelebilir demişti o yüzden 😊aminn insallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻