36+3 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim bir iki haftadır çok afedersiniz yatakta dönerken falan sanki vajinamı ortadan ayırıyorlarmış gibi bir ağrım olıyordu ama sadece yatıp kalkerken bugün bütün gün bu ağrı olmaya başladı ve daha şiddetli çok acıyor yanıyor inanılmaz bir ağrı sanki iki yana ayrılıyor gibi bilmem anlatabildim mi ilk gebeliğimde böyle bissy olmamıştı korkmaya başladım doğum sancısı olmasın hafiften sizde de oldu mu böyle bisey merak ettim