Queenhera Busra_47 ben 8 ile öğrendim. Siz de ben gibi erken öğrenmişsiniz. 2 günde bir düzenli takip edin yarı yarıya artıyorsa tamamdir 🫶🏻 tebrikler
1tosbikannesi Busra_47 evet hamilesin hayırlı olsun henüz çok yeni 1 hafta sonra tekrar kan verip yükselmiş mi baktırabilirsin 🌸
Meralay 1 hafta daha sebredip tekrar kan verin . Ardından 2 gun sonra bidaha kan baktırın. İnşallah güzel ilerler
bengonca Busra_47 hastanenin referans değeri 0-25. Sizin 12 çıkmış… üzgünüm çok ama negatif sonucunuz 😢
Aslaninannesi_ Busra_47 canım iki gün sonra aynı yerde tekrar ver %50 artış olursa sağlıklı gebelik demektir hayırlı olsun 🌺
Minnakpopus bengonca tam bende yazacaktım elim gitti gitti geldi 😒 malesef referans değerine bakmalısınız. Normalde 0-5 arası referans olduğu için 5 üzeri gebe sayılıyor ama sizin referans değeri farklı tekrar kan verin yinede
nurdaneg0716 Busra_47 adetten kaç gün sonra öğrendiniz bende 16 ile öğrenmiştim 😄 ama daha çok erken canim
nurdaneg0716 Zhrcyl adetten 2 sonra sonra ama geç döllenme dedi tabiki doktor kalp atışı bebek de oluşmuştu şükür bı sorun yoktu sadece uzun süre bekledim kese için falan 😄