ikibaloglanannesi Duruu3 23.hafta 6.ay oluyor Ben bu tabloyu devletteki doktoruma gösterdim. İnceledi ve evet doğru dedi. Ben de cuma günü 23+0 oluyorum 6.aya yeni girmis oluyorum
gamze_gs88 Gelecekdeki_Anne hanımefendi kaç tane bayan size açık alalen ilgilenip size cevaplamış madem uygulamanız 3 aylık gösterıyordu buraya neden yazdılar 9 hafta nedir bir ayda kaç hafta var bu mantıkla gıdıceksınzı 2 ay bir haftalık hamilesiniz 3. Aya girmenize 3 hafta var 3.aya gırdıgınizde 12 haftalık olacaksınız mesela ben şuan 3.5 aylık hamileyim yani 14 haftalık kısa zaman ıcerısınde 4. Aya girecegım sonra 4. Ayımı dolduracağım
Gelecekdeki_Anne gamze_gs88 Ayyy geldi kisgançlikdan çatlayan ve çekemeyen haset ınsancıkkk 😂 Allahın cahılı gebelikde ay mi sayıyorsun . gıt sor doctora gebelik ayı var ona bakacan ben 3 aylık başındayım . şimdi sus ve gıt postumdan
Eylul41 Gelecekdeki_Anne amin. Bu hesaplama bu sekilde 3. Ayin ilk haftasindasiniz 3 hafta sonra 3. Ay bitiyor 4. Aya giriş yapacaksinjz. Mesela ben 26 haftaligim 6. Ayimin son haftasindayim gelecek hafta 7. Ayin ilk haftasina gireceğim arkadaşimda 24. Haftada oda 6. Ayinin bitmesine 2 haftasi var siz benim yazdigin hesaplamadan yapin doktorum yazdi banada 😀
Gelecekdeki_Anne Eylul41 Çok çok teşekkur ediyorum bazı insanlarda normal ay sayıyor , Ama gebelik ay oldunu bılmıyorlar ve can sıkıyorlar
gamze_gs88 Gelecekdeki_Anne Gelecekdeki_Anne pardon sizin neyinizi cekemiyecegim ama sizin bundan beslendıgınız doğru
Eylemgmsky Bunu soranlarla ve inatla benimle inatlaşan insanlara sinir oluyorum çok biliyo herkes bende ay olarak bakıldığında 13 haftalık olduğumu 3 ayın sonunda olduğumu söylüyorum ama kimseyi kabullendiremiyoruz
Parinas Gelecekdeki_Anne hayır malesef öyle hesaplanmıyor. 9 hafta 7 günden 63 gün yapıyor. Yani 2 ay 3 gün 🌸
Parinas Bi de şöyle hesaplayabilirsiniz: Diyelim son adet tarihi 25 Kasım. 25 Aralık’ta 1 aylık, 25 ocakta 2 aylık, 25 Şubat’ta 3 aylık oluyor gibi gibi. Her ayın o günü yeni ayı doldurmuş oluyorsunuz