Sila_38 ilk kızıma hamileyken başladım bagimliyim 5 seneyi geçti şu anda hatta elimde pofidik çanta var inşallah satılacak yazın çok çanta sattım 😁 geçen gün gelecek bebiş için örgü cekmecelerimi boşalttım 3 kocaman poşet ip çıktı kocam bana baktı ben iplere 🤣 annemin gününe gidiyorum bazen hemen modelleri çıkarıyorlar bu nasıl örülür ne ipi alayım diye bi tık profesyonel oldum 🤣 artık ikinci kızıma pek bişey ormedim ama ablasindan dolu var 😁