Yenianne6161 Nasıl gidiyor sancı vs var mı bizde ufak ufak sancılar var onun dışında gelen giden yok henüz 😆😆 egzersiz vs yapıyor musunuz
mel19 Yenianne6161 var bu hafta baya arttı hatta sanırım kanala girmek için çaba sarf ediyo🫠 egzersiz de pek yapamıyorum ağrım oluyo
12betul Yenianne6161 cuma günü tam 37. Hafta olacak sancı var açılma yok . İşin gerçeği bende egzersiz vs yapmıyorum . Zaten evde yeterince aktifim sabah 6. Dan akşama kadar bi koşturmaca . Gece de ağrı kasılma ve sancıdan uyuyamıyorum .
iremhzl Yenianne6161 egzersize baslayamadim, dogum korkusundan olcem galiba dayanamiyorum bu ataga, insanlar nasil doguruyo kafayi yemek uzereyim. Baya da agirlastim acilmam vs cikmadi ntsdede bisey yok 14 ocaga kadar bekleyecegiz dedi
Bebetul Yenianne6161 37+4teyim 🥹 Baskı ve kasık ağrısı hissediyorum. Yürüyüş yaptığımda artık zorlanıyorum. Geceleri uyku yok 🥲 ve şimdiler de nefes zorluğu çekiyorum. Oldukça hareketliyim ama 38. Haftamda bebeği kanala doğru yönlendiren pilates hareketlerine başlayacağım. Magnezyumu da bırakacağım sancıları daha iyi hissedebilmek için. 🙂↕️ sona doğru yaklaştıkça çok heyecanlanıyorum.
Minnos_23 37+4 haftalığız. Ara ara ağrılarım oluyor belde kasıklarımda birkaç gündür de aşağılara gelmeye çalışıyor sanırım baskı hissediyorum kasıklarıma doğru. Şimdide genitalime bir baskı ağrı hissetmeye başladım biraz tedirgin oldum ama bakalım neler olacak 🙈
Yenianne6161 Minnos_23 valla sizinde çok az kalmış bana hala hayal gibi geliyor doğum kısmını hiç düşünmemiştim 😀😀
12betul Yenianne6161 doktor şey demişti aslında gündüz hareket halinde iken ağrılar az olur çünkü vücut sıcak , gece dinlenmeye geçtiğinde vücut sıcaklığı düştükçe sancılar ağrılar daha çok hissedilir diye 😂 gripmiyiz hamile mi belli değil 😂😂
Minnos_23 Yenianne6161 bu zamana kadar çok takmadan gelmeye çalıştım ama artık korku panik sarmış durumda 🤦🏻♀️
Minnos_23 4298 nasıl bit heyecan hemde onun yanı sıra korku panik telaş 🤦🏻♀️ normal planladığımız için net bir tarihimiz yok. Geçen cumartesi çarı muayenesi yapacaktı birkaç gün burada olmayacağı için yapmadı doğumu tetikleyebilir dedi bu cumartesi yapacak sezeryanlık bir durum olursa o zaman gün verir yoksa normal için bekleyeceğiz
Elfnr_ 4298 ay evet ya saçma sapan rüyalarda gördğm tuvalete de kalktım uyuyamadım bugün yavaş yavaş heyecan yükleniyor artık
yrncgl Bende 37+4 üm, haftaya cuma sezaryen doğumum olacak, iğneden bile korkan bir insanım aslında ama bir sakinlik geldi sakince günümü bekliyorum bakalım neler bekliyor beni😅 Allah hepimize kolaylıkla sağlıkla kavuşmayı nasip etsinnnn😍
anneadayi__ Bende 37+1 🥰 7 Ocak Sezeryan günüm sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 🙏🌸 Bende sabırsızım uyuyamıyorum doğru düzgün wc sürekli, bebişte geceleri coşuyor maşallah uğraşıp duruyorum öyle😄
Kubratntklu Bende pazartesi 38 haftalık oluyorum Salı günü kontrolüm vardı beyfendi tekrar ters dönmüş geri doğum pozisyonuna geçecek mi bilmiyorum bakalım nolacak