Kızlar benim de bugün adet günüm hala olmadım üç gün önce test yaptım ilk idrar değildi erken gebelik testi negatif çıktı idrar da çok tutmuşum on gündür devam eden kasık baskılarım vardı üç gündür adet sancısı çekiyorum şu an biraz hafifledi ne olduğunu anlamadım ama bu ay siteye bakıyorum herkes Gecikerek adet olmuş o yüzden umutlanmıyorum yarın olurum adet yrında olmazsam ertesi gün yaparım anca