adatuna Kızlar bugün şeffaf sümüksü yumurta akı kıvamında akıntım oldu google’da arattığımda yumurtlama günü diyor ancak ovulasyon testi yaptım iki çizgi de koyu değil. Bunu deneyimleyen oldu mu hiç acaba 1-2 gün sonra mı ovulasyon testim pozitid olur ?
Srp53 adatuna benim o akıntı geldikten ertesi gün ya da bir sonraki gün pik oluyordu. Aynı gün olduğu da oluyordu ama genelde 1-2 gün sonra oluyordu.
babyylve_ adatuna kendin tanırsın vücudunu değişik akıntı şekillerine göre yumurtlama olabilir diyebilirsin aslında en neti ovulasyon testleri kuzum
adatuna Srp53 2 ay önce sanırım benim de 2 gün sonra oldu emin de olamadım açıkçası google’da direkt o gün diyor çünkü
Srp53 adatuna yani testler belli büyüklükteki yumurtlamayı algıladığı için değişebilir. Siz yine de değerlendirin bu günleri akıntı geldiyse 1- güne pik olur yumurta olgunlaşmış demek ki.
Meridaily adatuna ben ovülasyon testsiz o akıntının geldiği 2 gün değerlendirdim. regle de 2 gün kaldı hamile kalma ihtimalim var mı acaba o gün yumurtlama olmadıysa😮💨🤔