richgirl10 bunu ben de merak ediyorum mide yanmasından korkup bir şey yiyememek cok kötü bir his. Aksamları çay içen,çerez yiyen insanları görünce içim gidiyor ne güzel diyorum demekki mideleri yanmıyor. Benim midem öyle kötü ki 6 dan sonra açlıktan bayılmalık olsam ne su ne bi lokma bir sey yiyemiyorum. 1 mandaline ağzıma attım diye sabaha kadar mide yanmasından dişlerimi sıktım… geçsin gitsin bitsin doğumdan sonra bidaha doğurmazsam sebebi bu midemdir.