mrvknl aslında özel ilgi yok ama hepsi işinin ehli, yani benim icin de onemli olan güler yüz aşırı ilgi vs degil işlerini titiz yapmalarıydı. Ben cok korkuyordum sezaryenden. Ama anestezi ekibi de doktor da asistanları da işlerini iyi yaptılar. Bir de cogu hastanede sezaryen sonrası yogun bakıma almadan normal odaya alıyorlar bu yanlıs bir uygulamaymıs. Egede 6 saat yogun bakımda tutuyorlar ardından odaya alıyorlar. Yogun bakımda da sürekli basınızda hemsire var. Bu güven verici.. ama dedigim gibi carsaf goturun bebek icin de minik yataga sermek icin ayrıca temiz seyler goturun, cok fazla vizit oluyor sonucta öğrenciler var. Kimisi ondan rahatsız oldu.giren cıkan bitmiyor. Ama ben takipte oldugumu hissederek rahatsız olmadım aksine güvende hissetmistim. Baska aklıma gelen bir sey yok😊doktorunuz kim hoca muayenesi mi istediniz