Hanımlar 35+2 deyiz dün kontrole gittik bebiş 2800 şuan. Dün nst girdim sancı vs çıkmadı ama dün geceden beri ben mide yanmasından ölcem resmen bir gram uyku girmedi gözüme. Tubaletten zaten çıkamıyorum sürekli çiş, bir de çatım çok ağrıyor bugün. Ama asıl konu mide yanması, normalde de çok yaşarım hamilelik dışında da midem hep yanardı hamilelikte de ama dünden beri çektiğim başka bişey resmen ne süt ne ilaç fayda etmiyor nedendir bu?