Kızlar regli gecikmemin 9. günündeyim. Kan testi verdim 6 gün önce verdiğimde <5ti bugün verdiğim sadece 5.0 yazıyodu. Ama tabiki doktorum gebelik yok dedi adet söktürücü yazdı. Geç döllenme olma ihtimali olabilir mi acaba? Ya olursa ilaç bebeğe zarar verir mi içmemeli miyim çok kararsız kaldım