Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı 25+6 haftalığım rahim ağzım daha da kısalmış 25 mm dedi doktorum ve bebeğim de haftasına göre zayıfmış 700 gram ve başı da 3 hafta geriden geliyormuş endişelenmeli miyim ne yapmam gerekiyor bilgisi olan aynı durumu yaşayan var mıı 🥺