Kızlar selam, gebelik planlıyoruz doktorumun önerisiyle D vitamini ve folik asit kullanıyorum zaten ama kolajen kullanıyordum normalde sizce bırakmalı mıyım zararı olur mu? Bir de magnezyum takviyesi almayı planlıyorum vitafenix bakıyorum. Siz ne önerirsiniz zararı var mıdır yoksa daha mı iyi olur bilemedim. Olursa ilk gebeliğim olacak acemilik var biraz 😇