oznuryalcn aynen canm extrem bi durum yoksa ilk doğumsa normali deniyolar ama sezeryan gerekiyosa da yapıyolar belden uyuşmalı
Facede kadınlar kulübünde görüyorum devletteki doktorları hemşireleri çok kötülüyolar ama çok abartı buluyorum medical neyse de öztanla devletin arasında ne fark varki
Özeldeki çalışanlar devlettekiler gibi tecrübeli de değil
Özel oda boş varsa talep edince onuda ayarlıyolar zaten