Merhaba benimde başıma geldi kese küçüklüğü ama ben kanama ile gitmiştim doktorum orda kesenin küçük olduğunu notlarına kaydetmiş fakat bana birşey demedi demorolize etmemek strese sokmamak işin dememiş daha sonra ben hastane sayfasındaki raporumda okudum benim o gebeliğim sağlıksızmış sağlıksız embriyo imiş 10 gün sonra kontrole çağırdı doktorum ve kalbi durduğu için kürtaj oldum ama bu durumu yaşayıp sağlıklı olanlarda vardır elbet kendinizi içinizi ferah tutun hayırlı olan neyse o olsun hakkımızda