Rvsy
Evet ben yaptırdım. Benim negatif çıktı. Yani virüse karşı bağışıklığım yok. Ancak doktorum endişelenmemem gerektiğini söyledi. Et yerken pişmiş olmasına dikkat et, temizliğe dikkat ediyoruz zaten. Ben hayvanları çok severim ama şuan dokunup sevmiyorum uzak duruyorum.