Gizem-1009 Hilalsu07 suyun gelmeyene kadar sancıların şidetlenmeye kadar hastaneye gitmeyin bence nişanı gelipte 1 hafta sonra doğuran oluyor
TheMuhtesem Hilalsu07 nişandan 2 gün sonra doğumum başladı, sancılarınızı takip edin. Dayanılmaz adet sancısı gibi 5dk da bir olunca doktorunuza haber verin
1mutluAnneee1 Hilalsu07 ilk doğumda nısanım geldi hemen doktora gittim 4 cm açıklık sancı yoktu şunu taktılar üç aaat ıcınde dogurdum
Hilalsu07 Gizem-1009 şuanda hafif adet ağrım var ama dayanılmayacak gibi değil ilk olduğu için bende anlamıyorum
Hilalsu07 TheMuhtesem sabah 10 gibi ağır adet sancısı gibi sancı girdi. Şimdi ise hafif hafif vuruyor ilk olunca bende anlamıyorum gerçek mi değil mi diye
TheMuhtesem Hilalsu07 ben sancılarım çok artınca farkı direk anlamıştım bence siz de hissedersiniz çünkü eğilme çömelme isteği falan olmuştu bende