Doktorum önce elenatal vermişti. Sonra previt verdi, içinde vitamin tabletleri ve omega tabletleri var. Bigün vitamin bigün onega içiliyor. Doğum sonrası da kullanmaya devam ettim. Çok dinçlik verdi, değerlerim çok iyiydi ve doğum sonrası saç dökülmesi olmadı çok şükür. Ondan çok korkuyodum