Cydalya 15+5 haftalığım doktorum kesenin aşağıda olduğunu 20 haftaya kadar beklememiz gerektiğini söyledi cinsiyeti içinde göstermiyor ön tahminim kız ama kordon haricinde birşeyler de görüyor gibiyim dedi basına gelen varmı acaba