keyfimin-kahyasi-misin mesudeislam Kan gelmez . Hastaneye gittiniz mi lütfen gitmediyseniz gidin . Şu gelisiyle başlar doğum ya da Nisan pembemsi sarımsı sümük gibi biseyle başlar asla akan bir kanla degil
akkaya_1234 mesudeislam Allah kolaylık versin kolay güzel sağlıklı doğum nasip etsin sana ve hepimize amin
Sehri_dunya Allah yardımcın olsun sakin kalmaya çalış umarım sağ Salim kucağına alırsın doktorunu arayıp haber ver
58Vildan Zhrcyl benim kanamayla başladı ardından az az suyum geldi kanala inmemişti iki bebeğim de olabilecek bir durum bu. Ama bununla birlikte bol bol kasılmalar başlar
akidesekeri keyfimin-kahyasi-misin hanımefendi yanlış bilgilendirme yapıyorsunuz doğumun 4 belirtisi vardır. Nişan kramplar kanama ve suyun gelmesi. Gebelik okulunda eğitim aldım buna dayanarak anlatıyorum
waffleask mesudeislam bende 37+4um bende de çok bel ağrısı kasik ağrısı var lekelenme veya kanama yok ama geçmiş olsun inşallah önemli bişey yoktur