Bu ay ilk kez ovülasyon testi kullandım yumurtlama gördüm mü anlayamadım biraz. 3. Test yaptığım gün çok aşırı akıntım vardı ama yumurtlama mı oldu bilemiyorum tecrübesi olanlar lütfen yorumlasın. Hayıt çayı falan içtim hamile kalmışsam kaç gün sonra çıkar yumurtlamadan? 