Herkese merhaba. 22+2 deyim. Gebeliğimin başından beri ara ara kasık ağrım oluyor fakat 19. Haftadan beri hiç geçmeyen kasık ağrım var. Devamlı kasıkları ağrıyan var mı? Yani her gün. Girip çıkan ağrılardan bahsetmiyorum. Bildiğiniz sabit bir ağrı. Enfeksiyon, rahim ağzında kısalma, nst de kasılma çıkmıyor. Magnezyum da içiyorum. Ama kasıklarımda ki ağrı hiç geçmiyor.