Gamzealptkn Nur2025 benm bugn adetmn 13. Günü muayneye gittim sağ tarafta kistn var ama gebelk şansımızı düşürmez ddi estradiolüm kaç sormadm onu bilmym ama kist engel değil ddi bellki büyüklüğüne ve yerine göre durum değişiyordur yalnş yönlendirmiyim
babyiscoming_ Nur2025 estradiolun yüksek olması gerekiyor diye biliyorum benim bin küsürlerdeydi trasnfer olurken
Nur2025 babyiscoming_ transfer aşamasında 50 ve altı olması lazım dedi doktorum. Opu zamanı yüksek olması lazımmış
Gamzealptkn Nur2025 kurumda yapılan test sonuçlarım e nabıza düşmüyor hemşirem biz bakıyoruz bi sıkıntı olsa sizi arıyoruz dedi arayan olmadı bi sorun olmadı diye düşünüyorum ilaçlarımı kullanıyorum salı günü transfer olcam bi aksilk çıkmazsa
Gamzealptkn Nur2025 bi de normalde saat 10 da ilaçlarımı alıyorum pazartesi sabah 6 da kullan ilaçlarnı 9 da progesteron tahlili yap sonucunu aynı gün bize at dedi
babyiscoming_ Nur2025 aa evet doğruuu şimdi baktım opudan 2 gün önce verdiğim tahlilde bin küsürmüş. Sonra bir daha vermemişim taze transfer olmuştum. Belki bir önemi yoktur bu değerin. Üzerinden zaman geçtiği için yanlış hatırlamışım kusura bakmayın ☺️
Nur2025 babyiscoming_ yok ne kusuru. Benim değer normal çıkıyorda. Kist var sadece. Aklım ona takıldı
Nur2025 babyiscoming_ estradiol 18 çıkınca bi zararı olmaz kistin dedi ama ben yine de korkuyorum tutmaz diye
babyiscoming_ Nur2025 iyi düşünün iyi olsun inşallah sıkı sıkı tutunsun annesine, bu süreçte en önemli şey hep pozitif düşünmek olumsuzlukları atın kafanızdan 🥰🌸
babyiscoming_ Nur2025 rabbim kolaylıkla tek seferde pozitif görmeyi nasip etsin inşallah dualarımdasınz🌸
Gamzealptkn Nur2025 doktor aramadı ilaçlarmı kullanmaya devam ediyorum doktor kist bebeği etkileyn bi yerde değil dedi salı transfer olucam
Gamzealptkn Nur2025 bi de ben estrofem diye bi ilaç kullanıyorum sanırm değeri o yükseltiyor senin ilaçla mi yüksek çkmştı acaba ilaçsız mı