Bus-94 Kızlar 15+3deyim kasıklarımda adet sancısı bi sancı var sabahtan beri bu normal midir nasıl geçer?
zeynepnur38 İlk gebeliğimde bende de olmuştu ozamanlar gayet normal kanama olmadığı sürece. Dinlenin kızlar