tgcaizg 20 haftalık hamileliğimde düşük riski var. Arada pembe akıntı veya kanama oluyor. Bebeğimin hareketlerini çok nadir hissediyorum bazen de hiç hissetmiyorum normal midir acaba ? Başına gelen var mı ?
tgcaizg Alparslannn4837 kanama ilk zaman oldu . Hastaneye gittiğimizde düşük riski dendi sonrasında pembe akıntılar oluyor . Devlet hastanesindeki doktor arada kanamalar görülebilir demişti ama ağır kanama olmadı sonrasinda . Şimdi pembe akintilarim oluyor