eliff__ Kızlar merhaba 13 Aralık’ta çatlama iğnesi vuruldum iğne gününü sayarsam 13. gün iğne gününü saymazsam 12 gün şimdiye kadar hiç test yapmadım sadece Kan verdim sonucum böyle bat ise 3 Ocak böyle olup da daha sonra yükselen oldu mu sizce
Elif-ada- eliff__ Seni umutlandirmak istemem umudunuda kaybetme benim catlamanin 14.gunu 2.93 çıktı 15.gunu 5.8 olmustu ve değerin önünde < küçüktür işareti yoktu sizdede yok Rabbimden ümit kesilmez 2 gün sonra tekrarlayın adetinize çok var henuz
minikbebegim06 eliff__ canim yeni sıfırlanmışta olabilir negatifte olabilir inşallah yeni sıfırlandıysa artar 2 3 gün sonra yeniden kan ver istersen
eliff__ Elif-ada- Canım sen şu an hamile misin Benim bugün iğnenin 12 günü iğne gününü sayarsam 13 gün oluyor nasip kısmet bekleyeceğim İnşallah adet günüm ise 3 Ocak
Elif-ada- eliff__ kimyasal oldu benim malesef 2 gün sonra kan tahlilini tekrarla inşallah Rabbim sağlıkla kolaylıkla nasip etsin
eliff__ minikbebegim06 canimm ben hani dün kan vermiştim ya böyleydi benim beklenen adet ağrısı 3 Ocak ama halen belim inanılmaz ağrıyor altı karım bölgen böyle sancılanıyor bilemiyorum ya sence gebelik olur mu
minikbebegim06 eliff__ vallahi ne desem yalan olur herkeste belirti farklı olduğu için inşallah gebeliktir